woensdag 14 januari 2009

Foto´s

Jullie hebben het vast al gemerkt, ik heb mijn fototoestel uitgeleend aan de vriend van mijn Jongste en daarom staan er de laatste dagen geen foto's bij mijn berichten.
Het is natuurlijk geen slim moment om dat te doen. Beter was het geweest om ervoor te zorgen dat ik al wat foto's had om te plaatsen maar ja, ik ben natuurlijk nog maar net begonnen en een echte voorraad plaatjes heb ik nog niet.
R. heeft vroeger een spiegelreflexcamera gehad maar dat was nog in het niet-digitale tijdperk. Dat was wel heel anders fotograferen. Niet zomaar heel veel knippen want er zat een fotorolletje in het toestel waar maar een beperkt aantal foto's op konden. Wat dat betreft is het nu veel gemakkelijker, je kunt min of meer onbeperkt fotograferen. Als het geheugenkaartje vol is dan sla je het op de PC op, je maakt het kaartje weer leeg en je begint weer van voor af aan.
Toen die digitale toestellen op de markt kwamen duurde het dan ook niet lang voordat iedereen zo'n toestel had. Volgens mij kun je niet eens meer rolletjes kopen.
T. en ik hebben inmiddels een paar jaar geleden een digitale spiegelreflexcamera gekocht met een paar losse objectieven erbij. Ik ben niet zo'n fantastische fotograaf maar zelfs ik krijg hiermee heel redelijke foto's geschoten. R. daarentegen heeft er echt oog voor. Volgens mij kunnen wij allebei van hetzelfde onderwerp een foto maken en dan springt die van hem er duidelijk uit. En nu zat hij dus te denken over een digitale spiegelreflex. Tja, en wat doe je dan ? Dan geef je hem de hele zwik natuurlijk mee. Kan hij fijn spelen en uitproberen of het iets voor hem is.
Maar ja, totdat hij uitgespeeld is heb ik dus geen plaatjes..

2 opmerkingen:

  1. Marloes proficiat met je mooie web-log.
    Geweldig hoor ,kan ik lekker recepten van je maken.
    Hopenlijk kan ik er nog lang van genieten en zie ik er vlug wat bij komen .
    Succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. K8hN2O blhpzamzoohr, [url=http://ualcotkqeyki.com/]ualcotkqeyki[/url], [link=http://bqydtqtkvcty.com/]bqydtqtkvcty[/link], http://tqblmpuyeyhv.com/

    BeantwoordenVerwijderen