zaterdag 6 maart 2010

Geheugenkaartje

Gisteren hebben we gado gado met satƩ en pindasaus gegeten. Ik schreef er al eerder over maar destijds was het nogal een rommelige schotel geworden en dus had ik me voorgenomen om gisteren een beter resultaat te laten zien. Gisteren fijn aan de slag geweest, de schaal leuk opgemaakt en een paar mooie foto's genomen. Toen ik die foto's echter wilde bekijken bleek dat het geheugenkaartje het had begeven.
Daar baal ik nu van. Er stonden nog een paar foto's op die ik nog niet op de harde schijf van mijn laptop had gezet. En er zit nog wel garantie op maar dat houdt dus in dat eerst de bon gezocht (en gevonden!) dient te worden en vervolgens moeten we er mee naar de winkel om de boel te regelen. Balen dus...
Wat eten betreft heb ik vandaag niet veel te melden. We hebben frites gegeten, met tartaartjes en witte bonen/snijbonen. Moet een keer kunnen vind ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten