zondag 13 maart 2011

Meer keukenverbouwing




De verbouwing vordert gestaag. Tot nu toe loopt alles nog volgens het draaiboek gelukkig. De eerste week is er gesloopt en is er een nieuwe muur gemetseld tussen de keuken en de huiskamer. Ook zijn er sleuven gefreesd voor de leidingen en zijn loodgieter en elektricien geweest om die leidingen ook daadwerkelijk te leggen. Vervolgens is de vloer gexebgaliseerd en dat heeft toen gedurende het weekend mooi kunnen drogen.
Vorige week zijn toen eerst het plafond en de muren voorbehandeld waarna de tegelzetters kwamen om de muren en de vloer te betegelen. Vrijdag is er niets gebeurd omdat de vloer eerst goed moest drogen voordat er weer op gelopen kon worden. Het ziet er nuƂ gelukkig heel anders uit dan vorige week. Volgende week wordt er gestuct en komt de electricien de stoppenkast vervangen en wandcontactdozen afmonteren. En donderdag en vrijdag komen dan eindelijk de kasten. De maandag daarna komt de schilder nog om de nieuwe deur te verven en dan wordt dinsdag alle apparatuur ingebouwd. Dus het eind is in zicht! Nog een goede week en dan kan ik weer in mijn eigen keuken koken. Ik weet nog niet wat ik als eerste zal gaan klaarmaken. Daar ga ik nog eens goed over nadenken. Want we hebben prima gegeten de afgelopen twee weken maar echt koken is het niet wat ik doe. Ik warm op en daar haal je toch niet echt voldoening uit.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten